-->

Picture

Picture

Tuesday 7 June 2011

sedeh , SUNYI , tekanan

mood aku yang x menentu ~
ade mase aku SEDEH , ade mase aku SUNYI , ade masa aku TEKANAN !
wawawaa ,, cepat laa masa berlalu !
x sanggup nak menghadapi semua ini ,, perjalanan maseh jauh .

rindu kan PART 1 bacth aku yg lama ,
mula2 masuk daa rapat cm adeq beradik !
semua nya berubah bila dah masuk PART 2 .

kalo dulu pegi kelas ade kawan2 .
sekarang ?? pegi sowg2 je =(

kalo dulu dlm kelas kuat gelak .
sekarang ?? diam seribu bahasa je =(

kalo dulu lepas kelas pegi lepak2 .
sekarang ?? lepas kelas balik bilik terus .

kalo dulu bilik bawah .
sekarang ?? mak aii bilik atas sekali kot =(

kalo dulu 1 bilik 4 org .
sekarang ?? tiggal ber3 je =(

dulu && sekarang , dah x same da . dulu lagi best dari sekarang ~
semua itu UJIAN ALLAH yg harus aku jalani .