-->

Picture

Picture

Friday 24 June 2011

Kosong








KOSONG























KOSONG




















.....................................................

ha ! mesti ingat entry ni kosong kn sbb tajuk pun KOSONG . hahhaaa
x de laa , ade cite laa di sebalik KOSONG tu . nak taw cite ape ???
meh sini teman nak cite kat kome .

PC FAIR kowang mesti pernah dgr kn nama tu ! yay , ade PC FAIR kt utim .
3 hari bermula 21 - 23 jun tahun ni .
yay , barang aseseri laptop MURAH , MURAH , MURAH , MURAH , MURAH !
murah oke , org2 laa cakap . so hari first laa aku pegi serbu nak tgk ape yg best sgt PC FAIR ni .

pagi tu budak2 kelas aku daa pegi da , mcm2 laa dowg borong ! geram laa x sabar nak g .
ptg tu aku pegi laa dgn sarehan . nak pegi ambk duit dulu , bapak ahh x nak ramai pulak kt ATM bank islam .
sebaek laa sarehan ade duet dulu mase tu , so pinjam laa kt dia . nt da ambk duet baru laa gnti balik .

berbekalkan rm400 tepat aku pun pegi laa PC FAIR . rm300 duet aku pinjam kt sarehan dan rm100 duet simpanan aku . bile daa smpe kt PC Fair , wah mcm2 ade ni . ni nak borong sakan ni .
patut laa kawan2 aku semua pakat2 borong , sumpah murah kot dr harga pasaran kt luar nuh .
so ape lagi , aku pun beli laa extenal dua . aku satu akak aku satu ! dah murah la kata kan .
HAHAHAH ~

tu brg yg penting , so da beli yg tu aku pun pegi la cr beg utk laptop , tranferens && screen laptop nyer plstik ! sayang LAPTOP beb , ape pun sanggup . beli itu ini , tgk2 duet wah daa licin . mmg KOSONG laa dopet aku mase tu . KOSONG oke .

wawawaaa,, nak makan ape ni minggu ni ?? terpkse laa ikat perut kalo cm ni . keesokan hari aku pegi laa ATM pas abeh koko . sebaek la x ramai kn . jadi ambk laa duet nk gnti balik duet sarehan . sebaek la dlm akaun aku da rm350 lagi . jadi bwk la semua kuar . bayar duet sarehan rm300 tggl laa rm50 jer dlm tgn . bayar duet baju lagi rm15 tinggal laa rm35 . semalam kuar makan KFC dgn kawan2 rm10 , tinggal laa selebeh nya . yg tu laa nak gune utk smpe minggu depan mak nak bank in duet !

kalo makan sekali sehari boley laa save , ni kejab2 makan mmg x dpt nak save la .
firtime dowh aku x da duet poket ! sebaek laa bukan gune utk tujuan merapu2 .
so tggu laa minggu depan baru aku ade duet . FUH !

x ley aku hidup tanpa duet ni . biar poket x de duet jnji dlm akaun aku ade duet !
so sementara nak tggu minggu depan ikat laa perut kejab yaa ~ HEHEEE .