-->

Picture

Picture

Saturday 4 June 2011

dia DATANG dan PERGI !

setiap PERTEMUAN mesti ade PERPISAHAN !
tp ,,
jangan salah kan PERPISAHAN ,, salah kan PERTEMUAN !!

sorg lagi SAHABAT cs11o GEMPAK GILE  telah pergi meninggal kn dunia uitm ! kali ni bukan di sebab kn dismiss ya . x sgka persahabatan aku dgn dia takat ini je =(

BELLA , dia laa budak yg pegi tu ! dia classmeet aku , first aku smpe uitm dia la org pertama yg rapat dgn aku dlm kelas . dia seorg yg happy go lucky , mmg susah laa nk tgk dia ngis ! but ,, aku pernah kaci dia ngis di sebab kn gurauan yg terlampau . SUMPAH aku ingt lg beb , aku kc ko ngis . soe yaa ~ just nk ngusik je .

walaupun kenal dgn ko 5 bulan je , bnyk dowh kenangan yg aku kumpul dgn ko ! x sgka pulak ko ni seorg yg pendgr setia kn . first aku rapat dgn ko takut jugak aku nk share2 cite dgn ko . ya laa mase tu kite baru kenai gitu2 je . dah kite p jalan2 kn . ko ingt x lg firstime kite overnite tu . malam tu laa aku cite kt ko kn masalah aku . x sgka lak ko ni boleh simpan rahsia kn . thank's ya sbb ko kc aku caya kt ko !

kenapa ko quit BELLA ??? aku maseh x caya yg ko dh quit oke . nak kata ko cepat putus asa x mgkn . msti ade sbb len kn . ko kata ko nak cite kt aku ape alasan nye , tp ... x cite pun kn . x pe la ko pun dh quit kn ~ ape2 pun ku doa ko berjaya di luar sana ! soe laa aku x p tgk pun ko balik ~

lepas ja aku dgr kata ko nak quit aku sedeh kot , sbb result aku lg teruk dr ko k . tp ko yg nak quit dulu dr aku ! seminggu aku kt sini aku jrg nak lepak dgn ko , ko suruh aku p bilik ko pun aku x p . aku bukan x nak pegi , aku x mau kumpul kenangan seminggu dgn ko ! PAHAM kn ,, aku bukan ade kawan len pun selaen ko yg selalu je dgn aku . x aku p bilik ko , ko dtg bilik aku ! wei ~ lepas ni dh x de sape2 nak teman kn aku naek bus balik grik dh =( , dh x de sape nak take care aku dh ! selalu kite same2 naek bus ke ipoh . pstu ko tggu aku naek bus balik grik ! aku ingt lg kata2 ko . ko kata " HG KN SAHABAT AKU pape terjadi kang x pasai2 aku x de kawan !

sumpah sedeh kot beb , bnyk lorr kenangan kite weii ~ walaupun kite selalu gadoh mulut ,, aku x pernah pun ambk hati ! aku aggp semua tu melawak je ,, aku mintak maaf ya kalo setiap perkataan yg kuar dr mulut aku ni buat ko terase hati ! lepas ni x de laa org nak drive keta gnti aku dh ,, dh x de laa org nak masak kc kami makan kalo ade event ~ aku hrp ko ingt semua kenangan CS wei !!

semalam , hari terakhir aku lepak dgn ko ! sebenar nya aku malas nk lepak , aku malas nk jmpe dgn ko ! aku malas nk tgk ko , sbb ko akan pegi ~ tp ,, aku pegi jugak ! ya laa bile lagi aku dpt nak lepak dgn ko kn . thank's yaa ko sbb akhirnya KO BASUH JUGAK SUDU yg aku gune mase makan tu ! ngalah jugak kot kn dgn aku . hehehe ,, !
oke laa ,, aku malas nk cite pnjg2 kt sini . kalo aku cite pgjg2 pun bukan ko boleh bace ! hehee ,, tp kalo ko ade terbace aku nak mnx maaf kt ko kalo ade wt salah silap ! halal kn makan minum aku yaa BELLA ! nt daa berjaya jgn lupa aku yaa kawan ~ ~

yg penting ko jgn lupa yaa kenangan kite kena pggl dgn RS tu oke ! harap ko ingt laa tarikh keramat tu ~ hehehe

ni mase gmbr aku dgn ko , mase part 1 .
baru nak kenai dgn ko =)

firstime aku balik grik ko teman aku !
macam2 terjadi mase ni kn , sebaek ko ade . thank's ya fwen =(

firstime kite hangout same2 !

mase ni la firstime kite overnite !
mase ni jugak laa aku dgn ko da start story2 bagai kn ~

mase ni ade family day CS ,
ko x nak pegi aku pkse ko pegi jugak !

event durian !
kite beli baju ni secara spontan je kn ~

pas ni dh x de la org nak masak sedap2 utk budak2 cs kalo ade event !
sumpah sedap kot ko masak =P

pantang je ade mase FREE msti kite kuar makan KFC kn !
hehe ,, pas ni dh x de laa KFC lagi !

team ni hanya tinggal kenangan je laa =(