-->

Picture

Picture

Friday 10 June 2011

ALLAH lebih SAYANG kan DEA ~

salam ,,
sedeh , aku && air mata x dpt dipisah kan ~

sangat menyayat hati bile aku dpt berita yang sgt2 sedeh ,,
ari tu aku dpt kabo yg ayah angkat aku sakit !
mase tu dh sedeh sesgt cm x percaya ,, sbb aku pegi rumah dia oke je !

then ,,
ari ni pulak pada 10/06/2011 , aku dpt berita tentang kehilangan nyer ~
YA ALLAH lepas satu2 dugaan aku dpt kn ,, ape hikmah di sebalik semua ni ??

u all taw ,, hati kecit aku ni baru je nak sembuh dr kesedehan yg melanda , akhir nya kesedehan makin bertambah2 .. SEDEH lorr ,, aku je yg merasai semua tu !

kehilangan AYAH ANGKAT aku macam sebuah mimpi je ~
ada kah ni benar2 berlaku ,, sebelum2 ni aku selalui di bayangai mimpi2 buruk !
myb mimpi tu supaya aku sentiasa ingat jasa baek mereka !

WAWAWAWAAA ,, sedeh nyer . AKU KEHILANGAN AYAH ANGAT AKU !
waktu kecil mereka mengasuh aku . SEDEH nyer ..
dah x taw nak ckp cm ne laa .. mmg sedeh gile !

cam ne pun ,, aku nak jugak pegi tgk jenazah sebelum di kebumi kan ~
=(

YA ALLAH , semoga ROH nyer di cucuri RAHMAT dan di tempat kan di golongan2 yg beriman .