-->

Picture

Picture

Wednesday 8 June 2011

keseORANGan

entry aku kali ni bnyk sungguh cite sedeh2 kn ,,
ya laa x puas nak share sedeh dgn mmbr aku share dlm blog ni .

semua ni berlaku bile dh naek part two , lepas AMAL , BELLA , EKIN , ED  pegi meninggal kn dunia uitm ! kalo laa dowg maseh ade mesti aku skrg ni ceria je . pegi kelas dgn dowg ! pegi lepak bilik dowg ~
semua benda sesama laa ..

tp ,,
semua tu HARAPAN je ,, tinggal kenangan ~
hilang nya kawan2 seperjuagan =(

aku terpkse menjalani hidup sowg2 ,, tanpa ade kawan2 seperjuagan ~
menyesal nyer blaja maen2 , x pernah nak ambk serius !
bile dh jadi cm ni mula laa ~

mungkin ade hikmah di sebalik semua ni !
perjalanan aku maseh jauh ~ ape harus aku buat ???
ya allah ,, bnyk nyer dugaan yg menguji diri aku ni =(

di sebalik SENYUMAN , KETAWA hanya aku yg tahu .