-->

Picture

Picture

Monday 6 June 2011

ABAH sick ~

mood yg kurang baek utk aku bercakap atau pun melawak !
semalam aku muddy teramat ~
then , pegi laa bndr U utk happy kn diri , but x boleh jugak !
di sebalik senyuman terselit kesedehan .

balik je dari bndr u aku capai la enst mxs aku !
dan .........
betapa terKEJUTnya bila aku dpt 1 msj yg berbunyi ....

" Salam mira , sakinah ni .
Saje nak bgtaw yang tok saayan sakit skrg ni . Jatuh strok .
Skrg ada kt hospital kuala kangsar .
pagi esok nak transfer ke hospital serdang . "

baca je msj tu terus menyalir air mata aku tanpa henti ! ya allah ya tuhan ku ,, adakah ini benar ???
terus aku coll mak aku dan bgtaw ! sambil menangis =(
GERAM ! GERAM !
dh bnyk kali aku ajk family aku singgah rumah family agkt aku .
tp ,, x jugak singgah2 .

bile dpt cite cm ni , sedeh tu terasa sgt ! cm diri ni BERSALAH mase dia sihat x pernah nak ambil peduli ~
dan malam semalam mase aku bc blog akak aku then aku terkejut yg upe nyh family aku dh taw hal ni . tp ,, npe family aku x cite kt aku ??? sebaek sakinah bgtaw aku sal hal ni . patut laa semalam aku muddy gile smpe rumeet aku tegur kata muka aku pucat =(

kalo aku x de kelas ari ni mmg dh lama aku pegi hospital smlm lepas dpt taw berita ni ! tersangat sedeh sbb family agkt aku yg jaga aku , akak aku dan adek2 aku mase kami kecit2 dulu ! jasa mereka sgt aku hargai .
thank's ABAH dan MAA ..

nyah doa kan semuga ABAH cepat sembuh dr penyakit abah tu . supaya bila abah sihat nt nyh boley pegi melawat abah lagi . melawak2 lagi =(.
 setelah sekian lama aku tidak pegi melawat family agkt aku , semester 1 aku pernah pegi ke rumah nya secara tidak sengaja . dan masa tu ABAH sihat2 je , x silap aku baru 2 bulan berlalu kot . aku pegi rumah dia dgn kawan2 aku . macam cucur smpe 4 pinggan =(.

baru niat nak dtg rumah dia lagi nt ,, YA ALLAH muge kau sembuhkan la penyakit ABAH . amin ~