-->

Picture

Picture

Wednesday 29 June 2011

KAU sahabat terBAEK !

" .. menitis air mataku
hilangnya sahabat sejati
yang riang dikau ku merindu
persahabatan abadi

setiap detik teringatkan dikau
walaupun kau pergi membawa diri
kasih sayang kita tidak terjangkau
ditemukan impian yang murni

perlukah daku ditinggalkan
perlukah engkau melupakanku
perlukah ada rasa kesangsian
perlukah ada rasa rindu .. "




lagu di atas khas di tujukan buat ZAID AZRI MASRUL bin ZAM atau AYIE .
semalam adalah hari yg sgt sedeh buat budak2 cs11o GEMPAK GILE !
semalam hari terakhir aku dan budak kelas bersama2 dgn ayie .

bak kata perpatah melayu " KU SANGKA KAN PANAS BERPANJANGAN , RUPE NYA HUJAN DI TGH HARI " .
x sgka pertemuan kite setakat ini je ayie . x sgka ko QUIT ayie . ko yg bg aku semangat utk terus kan belajar last2 ko yg quit =,= . sumpah sedeh gile kot .
ape boley buat , rezeki ko da smpe . aku doakan kau BERJAYA dlm hidup oke =)

mula2 aku dgr kau ckp kau dpt keja SPA , fuh !!
semangat aku nk terus kn blja dummm jatuh beb ~ x sgka kau akan quit . sbb kau pernah ckp kt aku kau nak terus kan CS ni smpe abes , ni baru sem dua kau dh blaa .
aku ingt kn BELLA org terkhir yg nak blaa , cm x caya AYIE ko dh pergi =(

takat 6 bulan je pertemuan kite kn . walaupun baru 6 bulan aku kenal dgn ko aku rase cm dh kenai ko bertahun2 . aku ingt lagi mase mggu orentasi , kau org kedua aku nmpk mase kite tggu nak masuk kelas jumpe pn.liza . ko duk kt tgga masa tu . next week masuk kelas daa . sowg2 kena kenal kan diri kt lecture . asal time aku kenal kn diri kau mesti nyanyi lagu " RARARERARERARERA " . hehee . aku pun x pernah terpikir nak tukar nama buh nama RARA mase mula2 masuk ni . aku tukar nama pun sbb aku nak kowg kenal RARA . bukan nama yg selalu aku gune ~

sepanjang perkenalan aku dgn kau , kau selalu wat aku tersenyum je memanjang ! kdg2 aku terase jugak dgn sikap ko , tp aku tegur cara baek kn . HEHEHE ~
mmg best laa kenal dgn kau . x sgka hubungan kawan kite ni seRAPAT cm ni sekali kn . cam akak dgn adeq . hidup cs11o GEMPAK GILE ! mcm one big siblings je . seronok aku kenal dgn kau , aku ingt kau ni x ley buat kawan . upe nyer kau ni kawan segala kawan la .

kau rajin ngusik aku . kau pggl aku BERUK la , org TUA la . mcm2 laa . kau buat aku , tumbuk aku cuit aku , pukul aku ! sengal je kan . aku pun layan je semua karenah2 kau . smpe laa aku ni FAHAM kau cm ne org nyer . ni bile kau dh x de ! sunyi dowh , dh x de org nak ngusik2 aku , dh x de org yg nk ajak aku jalan sana sini , dh x de org aku nk wat lawak . kau pegi betui buat aku rase kehilangan kau .

Tinggal aku , DAUS , ain , EJAT , yana , SYAFIQ je yg selalu lepak same2 . tidak ade je yg len . selalu lepak kt jalan haji taib reramai , buat bising2 ! sekarang dh x de semua tu , lepak foyer dgn budak2 yg tggl je . dah banyak berubah ! dlm mase sebulan aku hilang 5 kawan termasuk kau . SUMPAH sedeh , tp ape boley buat . aku redho je dgn semua ni . sebaek aku maseh ade GENG KULAT .

wawawaawaa ,, x sgka semua tu hanya tinggal kenangan je ! aku x nak cite pnjg2 , biar laa semua kenangan itu tersemat di dalam otak kau , aku && budak2 kelas kite . thank's sbb kau sudi jadi kawan aku , aku HAPPY kenai dgn kau . aku doa kan kau kt sane sihat2 , jgn bnyk maen . blja betui2 . nt da kaya jgn lupa aku ya ! kalo ade jodoh bertemu laa kite lagi ya .



ni last gmbr aku dgn kau , mase trip tu ! ade jodoh kite berjumpa lagi yaa ayie =)
SAYANG kau cam adeq aku sendiri !