-->

Picture

Picture

Thursday 8 December 2011

itu laa AKU !

alahai , tersgt bosan malam ni !
tak taw nk buat apa , nk dowload movie tak taw nk download cite apa .
nak karoke , x de mood sbb si budak kecit dh tido awal .
nak lipat kain , makk oii malas sbb dh bnyk sgt :))

hahaa , jadi nak update blog laa . nak kaci jari jemari ni senaman .
bak kata DOKTOR , awak tu kurang senaman .
so , kt sini aku nk laa senaman kan jari jemari aku ni ha .

oke2 , bukan tu nk di cerita kan .
aku nak cite yg ni ha . hehe , bermulaa laa kan .
tiap kali tgkp gmbr ke , gelak ke .
AKU ! AKU ! aku mesti tutup mulut .
nak tgk macam mane cara aku tutp mulut tu ??

sile lihat bawah . hehee


haha , ni laa di antara nya . kan ! aku memang suke tutup mulut aku pun .
ade cite di sebalik aku TUTUP MULUT ni .
nak taw ape cite nyer ?? meh sini aku cite .

mase aku tahun 6 , gigi depan aku berlubang .
aku tak suke kena cek gigi sbb nya , mesti gig belubang aku tu kena mesin . adoiiiii ~
mase tu ade cek gigi dekat sekolah . aku org pertama yg akan lari dari kena cek gigi .
haha , then macam mane pun aku kena jugak cek gigi . so pegi laa kan .

mase doktor cek gigi aku , bersih2 kan gigi aku .
tertibe gigi depan aku yg berlubang tu kena mesin .
sbb nak buh simen yg baru ! wawawaa , sakit siot .
mengalir jugak laa air mata aku ni ha .

so lepas je tampal tu siap wah lega rase nya ,
tp kena pantang mcm2 laa kalo nak makan .
x ley gigit buah , kurang kan gigit sesuatu dgn menggunakan gigi depan .
macam2 laa . mula2 je laa kan ikut nasihat .
lepass tu HAMPEH .

smpai laa aku masuk form 1 . mase tu gigi tu elok lagi .
aku ingt lagi , mase tu x smpe sebulan aku masuk form 1 .
tgh rehat kalo x silap , aku makan coklat could9 .
ala yg 30 sen tu . x pun 50 sen .

sedap tgh kunyah makan tertibe gigi depan aku tu tercabut !
then lekat dekat coklat could9 tu .
wawawaaa , malu aku nak bercakap !
nak gelakkk , serius malu siot .

lepasss dr tu kejadian tu , tiap kali aku nak gelak ke ape ke mesti aku tutup mulut aku dgn tgn !
supaya , org tak nmpk yg gigi depan kau tu berlubang . hehee
then nak buat temujnji dgn doktor cukup aku malas .
malas nak kena mesin kot ! bile di pikir2 kan .
aku dh semakin membesar ! malu kalo x jaga gigi .

tiap kali doktor gigi pegi sekolah , aku laa org pertama akan lari .
malu bile doktor cek gigi kawan2 lain ade jugak .
hehee ,, so lepas dari tu laa aku jadi terbiasa TUTUP MULUT !
sampe laa sekarang ni .

bila aku terbawak2 tremark tu , ade je mulut2 busuk ckp kt aku .
semua lak tu menyakitkan hati .
mereka kata --- >
# mulut aku BUSUK !
# aku TAK de gigi !
# gigi aku KUNING !

cisss , hampeh je kan ! memang siot laa kan .
HAHA , so bile korg tgh snap pic ke , tgh gelak ke tertibe tertutup mulut korg !
ingt laa aku k . sesungguhnya ITU LAA AKU :))
oke itu je nak cite ~