-->

Picture

Picture

Tuesday 20 December 2011

AKU



dah pukul 2 , tp mata aku ni tak ley nak pejam .
tp otw nak tido jugak ! hehe ..

tgh2 melayan FB tertibe nak tulis blog . 
so tgh2 ade mood ni baik aku tulis . hehe .

kdg2 aku rase hidup aku ni tak de arah tuju .
kdg2 aku rase hidup aku ni tak berguna .
kdg2 aku rasa , aku ni dh putus asa .

tapi ,,,

aku nak berjaya mcm org lain .
belajar tinggi , dpt keja bagus2 .
aku nak , nak semua tu .

baru aku rasa hidup aku ni sempurna .
hidup aku berguna .
dann hidup aku ni menjamin masa depan .

masa akan berlalu , aku tak taw apa yg akan terjadi masa2 akan datang .
aku akan terus kan segala ujian , dugaan , rintangan selagi masih hidup .
pada mu YA ALLAH , kau permudahkan laa perjalanan hidup mu ini .

aku akan cube utk lebih matang ,
jgn terlalu cerewet ! jgn terlalu emo ! benda2 yg negetif pasal aku , aku akan cube positif kan .
mudah-mudahan .

k laa , dh ngantuk ! mau tido dulu ~
ade masa aku ngarang lagi :))
nyte u all .