-->

Picture

Picture

Saturday 17 December 2011

hujung tahun 2011



wah , kejab je masa berlalu kan . dh nak abis pun tahun 2011 ni .
sepanjang 2011 ni macam2 dh aku lalui .
sedih , happy semua ade :))

yg paling aku happy sgt2 .
bile ade someone nak kaci aku benda yg sgt berharga kt aku .
nak tahu ape dia ???










tttaaaaarrrrraaaaaaaa ...........

















tudia ,, HA ? ni laa dia .
hehe , fon SAMSUNG GALAXY Y .
woii , ingt senang nak dpt ke ??
org kaci kt aku kot . ambk je laa jgn nak bnyk bunyi .
keluaran terbaru dari SAMSUNG kot ,



tapi ......





aku tak dpt lagi laa . kata someone tu hujung bulan ni .
wah bermakna HUJUNG TAHUN 2011 laa ~
penutup tahun ni aku dpt fon .
SUKE SUKE . hehee 

thank buat someone tu .
konon nak wt kejutan tp dh terkantoi .
tak pee :)) THANK's

saya tggu hujung tahun ni oke ~