-->

Picture

Picture

Thursday 1 December 2011

bile RAHSIA terbongkar ! hehee

hohoho ,, aku x ley nak simpan lama2 !
dan akhir nya aku cite jugak kebenaran kt mereka yg telah di BOHONGi oleh aku .
sorry too say laa kawan . bukan sengaja x nak jujur ! tp terpakse sbb x nak ade yg pakse :))

semangat aku edit pic semata2 nak bg budak2 kelas aku percaya tentang kebenaran result aku .
hahah , nak tgk x gmbr aku edit tu ??
kalo korg x taw mesti korg ingt betui2 laaa .

hahaha , seee kan macam real tu ! HAHA , keras perut aku gelak . tak sgka lak cm real kan .
mati2 an laa budak2 kelas aku ni ingt aku dismisss . HHHAHA .
dan akhir nya aku cite kebenaran .
tak sgka kot aku ingt dorg ley terima aku dh stop !
upe nya tak . siap kena PANGKAT bodo lagi dgn sorg budak kelas aku ni .

sbb result oke tp gedik2 pegi quit . HAHAHA
btw , sempat jugak aku ucp TQ kt dia sbb ajar aku .
walaupun jarang2 dia ngajar aku kan .
pape pun tq laa sbb ade gk mase nak ajar aku .

dan tu ade lah keputusan aku utk tarikh diri dr Uitm Sri Iskandar .
so korg2 jgn nak halang ya sbb aku dh wt keputusan yg TEPAT .
hehe , and . sorry sebab dh tipu korg2 semua :))
gudluck too u alll ~