-->

Picture

Picture

Monday 10 October 2011

Jawatan Kosong

hahaha , dh lama ni x storu morry dlm blog aku !
biasa laa saje mengbuzy kan diri ni ha :))

YAY ! ase cm nk jerit puas2 akhirnya abis jugak SEMESTER kedua aku kt UITM .
sepanjang minggu exam aku selalu ade kt rumah .
ya laa paper gap bnyk hari sgt .

dan sepanjang tu jugak laa aku ni geledah abis - abisan tenet ni nak cari JAWATAN KOSONG .
memang banyak gile jawatan kosong yg kuar .
aku ape lagi , masa tgh free kan . then x de wt pape .
jadi aku pun APPLY laa sebanyak yg mungkin .

just too TRY , kalo ade rezeki ALHAMDULILLAH .
aku dh tak semangat nk blja dh . jd aku cr laa keja kot2 laa rezeki aku dh smpe kan .
muge2 laa dlm bnyk2 yg aku apply tu ade ade dpt .
terutama BAHAGIAN AKAUN or KEWANGAN . aku memang minat kire2 ni :))

dan pada hari rabu ni aku dh start keja dekat MUHIBBAH .
untuk sementara waktu saje . saje mencari pengalaman .
dr aku duk uma x taw pape menghadap FB je .
baik aku keja . atleast duit poket pun masuk ~

dgn harapan * selamat berjaya utk diri sendiri *