-->

Picture

Picture

Saturday 15 October 2011

9 am - 6 pm

esok ! wah kejab betui hari2 ku berlalu kan .
pejam celik pejam celik , esok aku dh start kerja .

wah2 x sabar2 ni nak start kerja . aku hope aku keja dgn baik !
riso jugak kan , ya laa akak aku tu ade ke kata kt aku * JANGAN MALU KAN AKU *
mula laa aku gelabah , ya la kot2 la kan ade yg x suke cara aku berkeja .

tp ,, insyalllah .

kalo kite keja dgn ikhlas org pun suke :))
so bermula laa harian ku 9 pagi ke kerja , dan 6 ptg balik .
hari2 laa , smpe bila aku pun x taw laa .

motif aku keja sbb aku nak bayar duit PINJAMAN aku mase kt KOLEJ KOMUNITI dulu .
rm6000 kot . notis dh smpe dan suruh bayar rm125 sebulan .
insyallah kalo ekonomi dh kukuh aku bayar laa sikit2 .
sampai laa habis HUTANG tu :))

pape pun aku hope KAK SUE , toke kedai tu suke dgn cara aku bekerja .
moga2 laa kan . amin .
oke laa nak tido dh , perut dh kanyang baru balik dr party besday .
byebye .