-->

Picture

Picture

Saturday 9 July 2011

Penat !

oke mata dah layu , tp sebelum nk tido lelap kn mata aku nk jugak wat entry ni !
saje je mengedik ! HAHAA

pagi td aku ade quiz math , lepas tu ade hafazan CTU . oke just dpt 1 markah je tuk kali ni sbb aku x betui2 hafal . lepas ja abeh kelas ingt dpt join shima g jalan2 !

oke fine ,, x dpt peegi sbb bnyk sgt ehh halangan , so aku maleh laa nk join !

minggu ni minggu FESKEB jd mcm2 laa aktiviti ade . ptg td dlm kui 4 lbh aku dgn dak2 kelas pegi tgk saringan keraoke ! ingt kn da start da , upe nye x start2 lagi . tggu laa punye lama , then start jugak ! aku ingt kan saringan karaoke tu dh ade penyanyi ! upe nye sape yg nak nyanyi boleh pegi uju bakat ! BAPAK ahh mmg aku tolak rezeki kot . dua kali org tu tnye sape nak nyanyi lagi ! tp ,, aku x pegi pun . bukan x nak pegi ! dlm hati ni ya ampun ni peluang ni nk karaoke dpn ramai org ! masalah aku SEGAN + MALU kot . lagi pun ain x nk g . kalo dia pegi kompen aku pegi weii ! saje je mane la taw kn kot2 terpilih ! HAHAHA . tggu smpe laa abeh then stiker x di sediakan . cam hampeh je !

malam pulak dlm kui 9 pegi tgk wayang pacak . semata2 nk kn stiker pegi laa . SERIUS kot bosan ! layan je laa kn sambil borak2 dgn budak kelas . ngah2 sembang ,,,, OMG katak loncat kt tgn aku ! GELI2 , terase lembek katak tu , eeee you !! dua kali pulak tu katak tu ronda kt tempat aku dgn kawan2 duk , sengal je dowh ~ lama jugak laa kt situ tgk wayang pacak ! dlm kui 1130 baru abeh . mase ni aku mmg GERAM !

time ambk stiker , bertolak2 org nk duk depan ambk stiker ! mmg PUNDEK ,, x yah nk maen tolak2 laa . sengal je . sebaek laa aku dpt jugak stiker tu ! FUH !! serius mmg penat kot hari ni . esok dgn ade SPORT DAY CS lagi , kempen lagi , malam pulak ade majlis penutup ! wow ~

mmg gile stiker laa ! HAHHAA .. penat2 pun oke what !
atlist ade mase aku dgn budak2 kelas aku ! YAY~

oke laa da ngntuk sgt2 ni . tido dulu yaa ! nyte ~