-->

Picture

Picture

Wednesday 6 July 2011

Mereka !


HAAA !!
 budak2 cs11o GEMPAK GILE ! mesti kenal kn sape mereka ni kn kn .
bagus laa kalo kowg maseh ingt dowg ni . aku pun ingt je dekat dowg2 ni .
EKIN , AMAL , EDDY , BELLA , AYIE !
mereka ni budak2 yg daa kuar dari uitm .
lepas sorg2 pegi tinggal kan CS dan bwk haluan masing2 .

oke2 , mari sini aku cite satu persatu pasal dowg oke . kowg mesti nak taw kn kn . HEHEHE
bermula dgn .........

EKIN !
dia only gurl yg x pakai tudung mase mula2 aku kenai dia . org nya kecil2 je !
putih , sekali tgk cm anak cina pun ade . dgn mata sepet nyer ~ HEHEE
dlm pertghn sem , dia da start pakai tundung ! comei sgt . tp skrg daa bukak balik .
sengal laa EKIN ni , pape pun kak rara harap ekin tetap dgn pendirian oke =)
tak di nafikan dia mmg baek , suke tolong kawan2 dlm kesusahan , tp bile dia di timpa kesusahan x de pun yg tolong dia . sebaek dia seorg yg tabah menghadapi dugaan hidup . boleh bwk diri seseorg !
kadang2 GERAM jugak dgn dia , suke sgt wat masalah dlm berkawan . tp ,,
tu semua cite lama . walaupun teruk perangai dia dgn org laen , tp bg aku dia seorg yg BERHATI MULIA .
kalo kowg ingt balik , tiap kali kelas BEL mesti dia akan tnye sape nk karipap ?? mai EKIN beli .
sggp dia turun dr tingkat 3 semata2 nk pegi uptown nk beli karipap kaci kite makan . HEHEHE ~
mase kaki bella sakit , dia tolong buh ubat , sggp masuk kelas lewat semata2 nk tolong bella . balut kaki bella . walaupun aku x berapa rapat dgn dia . mase besday aku dia dgn kawan2 len smbt besday aku ciap dia kaci aku adiah lagi . THANK's ekin utk semua kebaek kan ekin kt KAK RARA .

AMAL !
dlm kelas tu selain aku yg berbadan cubby , ade jugak org yg same2 cubby dgn aku . amal laa ~ HEHEHE .
dia ni nak kata pendek x pendek sgt , badan lebeh kurang aku je ! dia ni bab GELAK bagi je kt dia . rindu nyer kt GELAK amal yg kuat tu . kalo ckp suare nye slow je , kalo GELAK dia laa juara segala juara . amal ni seorg yg hagak slow sikit ! kalo org suruh wat tu dia mesti buat , selalu gk laa aku tgk dia kena buli . HEHEE , kak rara taw amal ni jenis yg penyayang , penyabar . x nak tgk kawan2 susah . tu amal suke tolong kawan2 amal kn . satu je kak rara nk pesan , nk tolong kawan boley , tp jgn smpe kawan tu jijak kepala kite oke . harap amal faham ape yg kak rara ckp kn ni .
dia org pertama yg pggl aku "KAK RARA" dan lepas dr tu ramai budak2 pggl aku dgn gelaran "KAK RARA" . thank's ya sbb hormat org cm aku ni . seronok kawan dgn dia sbb perangai dia lebeh kurang dgn perangai aku suke HAPPY GO LUCKY . time seronok la kn . tp tgk bile dia sedeh , mesti nak ngis . boley kc gelaran kt dia RATU AIR MATA laa . ade je bnde yg dia terase ka hape ke mesti dia ngis . lembut hati org nye , sensetif sama ! pape pun aku seronok berkenalan dgn dia , firstime aku rapat dgn dia sejak aku share2 masalah aku dgn dia . thank's ya amal sbb selalu dgr rintihan hati kak rara ~

EDDY !
seorg yg panas baran ! fristime tgk budak ni wow agak belagak siot , konon nya bajet hensem laa . oke x nk cite story dia yg lame2 tu . aku nk cite story dia mase dia jadi budak kelas aku . agak berang laa dgn dia mase dia baling gam kt pintu kelas dan hampir2 kena syfiq mase tu kalo x silap aku . d sebb kn gurl pegang ipod dia , dia nk hangen smpe cm tu sekali . wow ! taw laa panas baran , x yah nk tunjuk diri tu anti gurl laa . HAHAHHAH ,, oppsssttt soe , tu suara hati mase mula2 nk kenal sape eddy sebenar nya . dan lama2 dia dlm kelas tu dia da start gaul dgn budak2 kelas aku . oke , panas baran dia dh kurang , kena berterima kasih kt amal ni sbb amal laa org pertama yg kenal si eddy ni . dgn aku dia ni x berapa nk rapat . lau x silap aku org terakhir berckp dgn dia . oke , lama2 kenai dgn dia dia oke . boley ajak berkawan , selalu jugak perli2 org . oke laa panas baran dia pun dh hilang dan da mula senyum dgn semua org ! HEHEHE ,, terus kekal kan senyum tu ya eddy sbb ramai gurl cair bile tgk muke eddy ni . ya laa muke BABY FACE la kata kn .. weeeekkkkk =P

BELLA !
kalo kowang semua nk taw , mule2 aku tgk si bella ni sumpah aku FUCK gile kt dia cz muke dia kerek gike beb ! x di sangka2 org yg aku fuck tu sbnr nya budak CS . beb , budak kelas waa beb ! gile kentang la ko bella , x sgka kot hg pun budak cs . then lepas ja taw dia budak cs terus rapat dgn dia ! pegi kelas same2 , wt keja same2 , 1 group , semua dgn dia la . BAIK org nye , selalu gado mulut dgn dia . ramai yg kata aku dgn bella ni da cm lama kenal , pdhal baru je kenai kt uitm ni . HAHAA , x sgka lak kn aku boley berkawan dgn budak bwh umo aku . dlm bnyk2 perangai dia paling aku x suke dia suke tido ! TIDO ! TIDO !! pantang de mase free je tido . itu laa dunia dia . teruk kn , HAHAA . dia ni suke wt drekk je kalo org marah ~ GERAM kalo marah dia , ase nk naek je penampo kt muke dia . HEHEHE ~ HA ! 1 lagi perangai dia , suke sgt sakat budak2 kelas . budak2 kelas yg selalu kena dgn dia AMAL laa . teruk laa kau bella suke buli adeq2 ! hehe . bella ni kaki dia x pekang , sepnjg 1 sem aku dgn dia da berpuluh2 kali dia jatuh . dlm sehari kalo x jatuh x sah ~ pernah terjadi 1 kes dia jatuh kt DM pasir salak smpe kena agkt dia masuk keta anta pegi unit kecemasan cz kaki dia bengkak bekas injet ! dowh windu dowh saat dgn ko , ya laa mau aku x rindu dia . dgn dia laa pun aku selalu gado ! hehee ,, thank's ya bella cz ko tahan dgn perangai aku . ingt aku selalu dowh !

AYIE !
dia ! ayie ! hurm x de ape yg nk di cerita kan . aku cume nak dia tahu yg aku happy kenal org cam kau AYIE . GOOD LUCK yaa kat MAKMAL ko tu . hehee ~

tujuan aku buat entry ni sbb time ni aku RINDU gile kt kowg !
kalo kowg maseh ade kt uitm ni mesti kite lagi rapat kn .
mesti sentiase kemane juga bersama2 .
ekin && amal mereka ni budak DISMISS ,, pointer rendah , so kena laa buang ! mereka dh cube nak wat rayuan tp x boley . x pe laa mybe bukan rezeki kowg kt sini .
eddy && bella QUIT sbb atas alasan mereka sendiri ! x taw laa ape sbb mereka ni quit . myb x ley nak bwk subjek2 cs kot !
dan ,,
ayie QUIT bersebab . ya laa rezeki KERJA dia da smpe awai kn . keja ajin2 ya ~

sorry kalo entry ni ade tersalah ckp ke orr ape2 kesalahan laa ! MAAF ya ~