-->

Picture

Picture

Monday 4 July 2011

csc128

 asal ya ? kenapa ya ? hurm ~

nape laa tiap kali kelas 128 aku maleh je nk pegi !
mood nk blja HILANG tiap kali kelas 128 !
arrgggghhh sebal taw ngakkk .

kalo masuk je kelas 128 mesti nk cepat2 balik , TAK NAK duk lame2 dlm kelas 128 tu .
ape sbb aku x suke dak kelas tu ke ???
atau aku dh bosan puan normah ajar ???
atau pun aku x minat 128 ??? arrrggghhh , sungguh tertanya2 laa .

cam ne ni ? tak suke ? kena jugak suke cm ne pun !
kalo x suke nt ape yg blaja semua x masuk kepala otak .
KENA laa buat2 SUKE 128 ni . bila suke , ape yg kite blja senang je masuk kepala otak .

wake up NURUL 'AMIRAH ,
wake up NYAH ,
weke up RARA ,
weke up LULU ,

WAKE UPPP oke ~ x lama daa nk abeh part two ni . sabar sikit je lagi !

ya ALLAH kau permudahkan laa perbelajaran aku di sini utk part ini . AMIN ...


bile benda kite x minat , terpakse minat jugak !
keadaan bile frust hanya air mata yg dpt melega kan segala keadaan .