-->

Picture

Picture

Saturday 5 November 2011

SYUKUR alhamdulillah ~

YA ALLAH , terima kasih kerana memberi peluang utk aku teruskan semangat utk belajar ! tak sia2 aku bertungkus lumus utk menaik kan ponter aku yg amat2 tercuram tu . walaupun macam2 tomahan aku dapat sepanjang aku 6 bulan dlm part two akhir nya aku dapat bukti kan yg aku ni seorg yg tak mudah patah semangat .

masa tgh exam paper csc128 && mat210 aku betui2 tak mampu nak buat . menagis aku kalo2 kena repet lagi . aku dh start fedup , tp aku tempuhi semua tu dgn redho . ape2 pun aku bersyukur sgt2 dgn keputusan yg aku dapat kali ni .

oke , cube tgk perbezaan ketara aku semasa setahun aku kt UITM . part one dan part two .


ni masa result aku part one , sgt teruk kan ! smpe aku hampir patah semangat utk terus kan perjuagan . di sebab kan aku ni jenis yg tak patah semangat dan aku terus kan lagi buat kali ke dua dan hasil nyer .........

ni result aku masa part two ! menaik secara mendadak kan . YA ALLAH aku bersyukur pada mu YA ALLAH .

tp , aku dh nekad tak nak terus kan lagi SAINS KOMPUTER ni sbb aku taw aku tak mampu nk teruskan smpe pengujung nyer . sbb aku tak minat bidang ni . btw , alhamdulillah aku telah berjaya membuktikan yg aku ni seorg yg berjiwa HEBAT .

then aku berharap ajar rezeki aku melimpah luah . myb bukan rezeki aku dekat uitm dalam bidang SAINS KOMPUTER . so selamat tinggal UITM , SERI ISKANDAR dan SAINS KOMPUTER :))