-->

Picture

Picture

Friday 25 November 2011

hati MASIH di sana !

sedeh sedeh sedeh !
bile berpisah dgn kawan , lebih2 lagi bile dapat kawan cam korang2 .
nk buat cm ne adat laa kan tiap yg bertemu pasti akan berpisah .

semalam , 24.11.2o11 aku ke UiTM kampus perak , iaitu SRI ISKANDAR !
nak taw aku buat ape kt sana ?
aku pegi bukan atas urusan untuk terus kan belajar , tp aku pegi atas urusan setel kan pasal QUIT ~
oke QUIT . aku nekad ! aku dh pikir masak2 , dan semalam hari terakhir aku bergelar pelajar UiTM .
dan sekarang aku hanya BEKAS pelajar UiTM :((

serius aku sedeh sbb x dpt terus kan perjuangan aku kt sana .
tp ape kan daya , aku x mampu nk terus kan .
semalam aku di temani oleh mak dan adik bongsu aku .

dalam perjalanan nk ke Uitm tu aku msj semua kengkawan aku , aku bgtaw kt dorg yg aku ontheway nak ke UiTM . semua balas msj aku , ade yg suruh tido sehari kt situ , ade yg x sabar tggu kedatangan aku .
wah sedeh pulak aku !
aku smpe kt uitm dlm 1130 lebih laa jugak , setel semua benda .
dlm kui 3 baru siap . lega bile semua dh setel .

paling2 aku sedeh bile kad matrik aku kena TEBUK ! tu tanda aku QUIT .
wawawaaa , aku bukan warga UiTM dh :((
selesai semua tu , aku sempat jumpe YANA && AIN je .
kebetulan dpt jumpe ZILA jugak .
wah rindu kot nak bersama korg2 :((

then mase nak pulang tu aku tak sempat nk jumpe YAN sbb dia ade kelas .
x kan nak serbu kelas dia pulak kan .
x pe laa x de rezeki nak jumpe nak wt cm ne :((
elok je kuar dr UiTM sempat jugak aku jumpe dgn YUKI .
wah hagak sedeh jugak laa tgk muke dia .
ya laa , firstime aku smpe UiTM dgn dia laa aku rapat pun .
dan dgn dia laa org terakhir aku jumpe semalam :((

yg lain2 aku x sempat jumpe sbb perjalanan aku maseh jauh !
x pe laa de rezeki nt jumpe laa lagi oke .
seriusly hati aku maseh di UiTM . aku kena redho dgn semua nye :((
itu keputusan yg aku buat !!!

semua berakhir di situ sahaja ......... 
BYE-BYE uitm sri iskandar kampus perak .......... 
BYE-BYE kawan2 cs11o ......... 
BYE-BYE roomeet ku ......... 
BYE-BYE semua nyerrr :((