-->

Picture

Picture

Saturday 19 November 2011

mereka KEMBALI dan aku ?????


Uitm DI HATI KU :))
selama setahun aku berada di sini dan akhir nya aku telah membuat keputusan utk QUIT !
wwawawaaa ,, sedih sebenar nye nak kuar dr sini .
tp ape kan daya .
aku x mampu nk terus kan perjuangan aku sebagai seorg pelajar CS :(

sorry MAK , ABAH . anak mu x memberi kebanggan .
myb ade hikmah di sebalik semua ni .
kalo aku terus kan , aku kena belajar tanpa duit PT !
then aku x nak nt aku tersungkul lagi .

dah laa bnyk paper aku drop !
aku x nak sia2 kan hidup aku kalo dh aku x mampu nk terus kan lagi .
kolej pun aku tak dpt , memang laa boleh wt rayuan .
tp , x pe laa bukan rezeki aku dekat sini .
aku redho ! 

mungkin rezeki aku kt tempat lain .
serius sedih nak tggl kan uitm ni .
aku x pernah pun terlintas di fikiran yg aku akan berada disini .
tak pe laa , jnji aku dpt rase cm ne belajar dekat U dan menjadi pelajar U .

kepada kawan2 ku , moge2 korg sukses yaa dekat sini .
nt konvo aku g tgk korg :)) hehehe