-->

Picture

Picture

Thursday 19 May 2011

saiz 37

masa : petang .     cuaca : baru lepas hujan .    bersama : GFF !


hajat hati mau beli BARU KURUNG ! baju tu nanti nak gune masa weding kawan aku !


molek ja smpe pekan tertibe berubah hati lak dah nak beli SUAR JEANS la . hehee


then terus la pegi shop berjaya ,


pusing2 akhirnya nampak la suar jeans yg aku nak . x kesah la jemana pe yg penting SAIZ nye besar dan muat untuk aku yg berPEHA DRUMSTIK ni . hehee


aku pun capai la suar yg aku tgk SAIZ nye 37 ! * ehh muat ka ni ? gerak hati aku . sbb nye suar jeans sblm ni aku pakai saiz 38 . so , saje la nk test muat x saiz 37 .


aku pun try la then ...... MUAT kot ! hehee ,, kurus ka aku ? bior betui !


hahaa ,, kebetulan la tu kan . yg lawak nya x nak KEMBANG pulak suar kaki ni ? bapak besar gile vavi la kembang nyer . hohoo . kalo aku pakai sumpah cm mat endon ! eeee uuuu ~


ADE AKU KESAH !


aku pun amik la jugak . then nanti aku pegi la oter suar tu supaya kembang nyer hilang . dan kecit kan bahagian kaki tu kepada 13 1/2 . mybe esok ptg kot aku pegi anta .


di sbb kan hajat nak beli baju kurung x jadi so aku lanje GFF aku sehelai suar jeans . suar tu mmg lawa siott ! tp sayang nya saiz aku x de . * da biasa da keadaan cm ni . paling besar pun saiz 31 . kompen la masuk takat lutut da sendat ! hehee . x kesah la , jnji GFF aku muat dan aku pun happy dpt beli kan untuk dye .


so , nanti dah siap oter x sabar2 aku nak pakai . aku ni kekurangan suar jeans di sbb kn skrg aku sudaa makin GEMUK ! OMG !! dah tu makan je keja nyer ~ ~


the END