-->

Picture

Picture

Saturday 21 May 2011

keRINDUan teramat

today , GFF aku pegi ipoh . ade perlawanan FUTSAL utk KOSMO !
now, dea dah ade team futsal sendiri . bagus la ! mmg tu pun impian dea selama ni . mempunyai team futsal sendiri ~

aku x pegi pun tgk dea lawan adalah atas sebab2 tertentu : ~

>>> jeles tgk dea maen futsal ! <<<
>>> nt kalo dea sepak bola masuk gol selalu aku akan pegi peluk dea dlm gelangang ! <<<

>>> x sampai hati nk tgk dea maen , kot2 la terjatuh ka ape ke ! <<<

tu sebab nya aku x pegi tgk dea maen futsal ,,
tingat mase aku berada di Kolej Komuniti Kulim .
team KKKU selalu je naib johan kalo lawan futsal .
dalam banyak2 pertandingan futsal yg pernah aku sertai paling best firstime team aku maen kt kL . perlawanan utk KOSMO ! dah la firstime maen , sebelum tu traning x pernah pun ade . pegi pun sekadar nk maen2 je .
then , tuptaptuptap . NAIB JOHAN beb ~ tp sayang nyer gambar kiteorg x de masuk dalam paper kosmo pun . sekadar nama je yg ade ! tp oke la tu , tanpa traning team aku boleh dpt naib johan . hehee

selepas je dari kejohanan yg team aku dapat tu , team aku selalu la masuk pertandingan futsal ! kalo x silap aku da 4 pertandingan kami masuk . walaupun sikit kire oke la semua pertandingan team aku dpt naib johan . ingt senang ?? hehee

semua kejohanan tu atas kerna GFF aku yg pandai menjaringkan GOL . hehee .
Thank's yaa ~
wahwahwah ! terSANGAT la windu team FUTSAL KKKU aku . =( 


cakap je x gune kan . kt sini aku tunjuk kan gambar2 futsal yg pernah aku sertai . team KKKU selalu berubah2 ahli nya . aku paling suka team KKKU yg bacth julai 2oo8 . team first aku !

then , aku juga ade team sendiri kt Uitm . iaitu team C KCS ~ part one pernah lawan futsal utk KESUMA . tapi kalah ! semangat tu ade . maybe team ni x cukup kuat lagi nak menentang team2 yg laen . insyallah , kalo ade rezeki part two team C KCS akan cube perolehi kemenangan walaupun di tempat ketiga ! heheee

hidup FUTSAL ! 


ni la pertandigan pertama team futsal KKKU masuk .
mase ni 3 hari dua malam oke , kt kL .
yg penting nya maen utk KOSMO oke !



ni pulak team futsal KKKU maen kt arau perlis . bawah IPTA !
mase ni x sempat nk tgkp gmbr team sbb aku demam . tapi maseh kuat nak sepak bola oke ! hehee
dan dapat naib johan oke . oke laa tu ~ kalo mengikut IPTA , team KKKU johan . sbb johan dalam pertandingan ni team luar yg menang !



ni pulak perlawanan yg ke-3 . mase ni ahli kumpulan ade yg baru !
team KKKU maen utk BELIA kulim .
dlm pertandingan ni jugak la team KKKU dpt naib johan ~


dan ni la last team KKKU masuk pertandingan FUTSAL ~
mase ni maen bwh belia jugak , menentukan team mane berjaya maen utk mewakili KEDAH pegi ke PUTRAJAYA !
sayang nya team kami naib johan jugak . kalo JOHAN da tentu dpt pegi putrajaya .


dan ... ni la team C KCS yg aku sertai kt uitm ~
semangat kn siap berjersi2 lagi .
tp sayan nya , KALAH teruk ! heheee
x kesah yg penting semangat tu ade .


So , ni laa yg dpt aku share2 dgn kowang semua . hehee

the END