-->

Picture

Picture

Monday 30 May 2011

Part Two Ke ??

PART TWO ??
PART TWO ke aku ?? bukan ke budak repet ??
arrrrgggghhh . sumpah sakit hati taw x .

oke cite dari mula oke , semalam aku baru smpe ke uitm . x sempat nak ngarang cz penat x nak nak pulak kn . ye la dpt bilik tgkt teratas sekali . hujung lak tu ! wah , mmg semput laa naek tgga pdn brg2 aku lagi . x nak bnyk pulak ! hehee ,

oke , pas je ambk kunci , masuk bilik dan bla bla blaa ! aku rehat sepuas2 nye . yg penting bpe kali mandi ! PANAS dowh . kipas lak yg jenis pusing2 tu . mmg x rase angin la . x kesah la ! DUGAAN pertama yg terpkse lalui . DUGAAN ke dua pulak bilik tingkat 3 . x nak tggi pulak ~

malam dh tibe . so p makan dgn rumeet ku ! wah sonok da lama x jumpe ni . x nak pulak bising ~
itu sudah semestinya ! ahhaa , then lepas ja makan p falkuti pulak nk tggk jadual ! oke la , p dgn budak kelas ! kena perli la , kena mengata la . wt x taw je ! aku kesini dgn harapan yg aku nak BELAJAR walaupun aku skrg budak repet !

d sebab kn pertama kali gagal exam IPTA , jadi x taw la cm ne . then aku pun tnye la kt akak sowg ni . dak CS jugak . myb dia pun pernah repet kot . so aku pun tnye la ape yg aku x faham kalo jd budak repet !

then , aku terkejut bile dpt tahu jam credit utk budak yg dpt result P1 ade lah 12 jam je . x ley lebeh kurang x pe ! wah , cm ne ni ~
dah la aku repet 3 subjek . 1 subjek lak 3 jam . total dh 9 jam . mak aii lagi 3 jam kot nak kena cukup kan .

x nak sedeh pulak aku terpakse drop semua subjek PART TWO !
wawawaa , aku kelas ape je dgn budak2 ni ...???
then x puas hati , aku p jumpa KEODINETER aku . then dia pun bebel la kt aku . dengar je la sape suwuh repet ! kn susah diri sendiri . PADAM MUKA !!

so , pikir punye pikir subjek part two yg boleh aku ambik CTU && KOKO je la . itu la pun yg dpt nak bntu aku naek kn poiter nt ! kalo aku ambik BEL mak aii , susah jugak ! so keputusan aku muktamat .

now ,,

utk part 2 separuh part 1 aku ambk 5 subjek la . dpt laa jugak aku kelas dgn budak kelas . hehee , walaupun seronok ! hakikat nye terpkse laa redho kesedehan tetap terasa .

malam ni , aku dgn budak kelas nak p tgk jadual dan ageh2 kn jadual . harap dpt laa kelas dgn budak kelas aku yg repet jugak ! hehe , x de laa aku sowg2 walaupun aku ade 1 subjek ni terpakse aku sowg !

dgn kurang keyakinan , aku tepon mak aku ! aku cite pasal semua ni la . dan aku harap mak paham !
andai nyer aku TERJATUH && TERSUNGKUL lagi ,,,, MAAF kan nyah yaa ~

rezeki aku bukan disini ~
SO , skrg aku disini ! aku tetap nak belajar bersungguh2 ! anggap la ini satu ujian yg aku terima semase hidup sebagai seorang pelajar !