-->

Picture

Picture

Monday 15 August 2011

dia dah BALIK ;(



now , aku at U .
semalam aku smpe bersama2 dia .
DIA ? siapa ?

sape lagi GFF aku la .
alhamdulillah , perjalanan ke U dr grik x de ape2 yg terjadi .
aku drive keta x henti2 .
walaupun penat 1 badan aku still tahan cz ade org tersayang di sebelah aku .

penat pun penat laa ,, jnji smpe dgn selamat .
smpe ja U aku bwk masuk keta dlm U .
konon nye nak anta adik .
pdhal aku nk selamatkan GFF aku dr encik2 jaga .

selamat je aku anta dia , aku kuar g anta keta .
mmg penat laa , dh la drive keta seharian .
jalan kaki lak tu lepas anta keta .

x pe x kesah sbb ade yg menanti kt dlm bilik ;)
smpe ja bilik tercungap2 aku , mau x panas nye lagi peluh nyer lagi .
FUHhhh =,=

lepas je ambk angin aku pun pegi laa mandi ,
dgn dia , tp bilik air len2 oke ;) hehee
lepas je mandi terus g bazar ramadhan dlm hujan yg ajak lebat .
redah je , jnji dpt beli makanan .

mmg borong gile laa semalam !
penuh makanan dlm bilik tu .
sebaek laa abeh semua makanan tu .

dan dia , makan banyak sgt2 !
tu laa dia kalo duk dgn aku , mesti selera makan dia naik .
rezeki dia malam tu , dpt jugak dia makan naci .
hehhee ,, manje tui laa ;)

dan seharian aku dgn dia ,
biasa laa dh lama x mendepek cm tu .
dan seharian jugak laa aku x g kelas .
mau x ! sakit perut yg teramat kot .

jb2 ke tandas , myb silap makan kot !
dan ,, petang td .
lepas je mandi , dlm kui 4 ,
aku dan dia jalan kaki depan U .

dia dh nak balik ;(
sejam jugak laa tggu epul smpe .
aku riso kalo dia balik naek bus sorg2 !
BAHAYA la , dh laa dekat nak raya ni .
jadi ape2 aku yg bertanggungjawab .

now , dia dlm perjalanan ke grik ,
alhamdulillah sempat jugak dia naek bus .
aku hope dia dlm keadaan baek2 !

msti firstime dia berbuka dlm bus kn ,
hanya makan keropok mase berbuka !
kesian nyer , sorry yaa .

lepas ni x yah dtg sini lagi ya .
bila awak datang saya HAPPY .
tp ,,
bile awak dh balik saya SEDEH ;(