-->

Picture

Picture

Sunday 7 August 2011

berbuka PUASA bersama


semalam , 6hb ogos bersamaan 6 hari umat islam berpuasa bersamaan 6 ramadhan bersamaan besday AYIE yg ke 19 tahun .

jadi semalam , kitorg keluar tnpa di rancang . si yana laa nk kuar sgt , tp x de keta sbb ejat ade kaj . so aku pun malas laa nk kuar g mane2 . last2 minit dia wt kputsn nk ambk keta sewa , dia laa yg pay sewa kata tu . sku , daus dgn capek ikut je . so kami pegi bazar ramdhan depan u , dan buka pose kt dlm keta . pegi tesco manjung sbb nk lenje daus && capek KFC . lepas je makan kfc terus pegi kampar uma ayie .

mak aii kata 45 minit ja dr u , asal kami smpe sejam lebeh baru smpai , ni gara2 capek laa tunjuk jalan yg jauh . sebaek laa smpt jugak jmpe ayie , cdg mmg x nk ovenite sbb penat kot . dh tu nk wt cm ne gara2 terlalu jalan jauh terovenite la .

pas je jmpe ayie terus g funfair , ape lagi game laa kt situ ! hahaa , capek suke sgt mane tikan "A" dpt je "A" dpt laa hadian . mmg cantik laa , dpt kot adiah ! 4 kali maen , dua tedybaer 2 pen. HAHHAA ~ pas je dr funfair terus pegi tasik lepak kt situ , tup tap tup tap ikhmal ajak pegi bersahir uma dia pulak . adoi mmg malas ahh nk g sahur uma org , ya laa pepagi cm tu kn .

dh x de pilihan laen pagi tu kiteorg sahur laa kt uma si ikhmal , sebelum bersahur sempat laa pegi mcd temankan mereka2 buat keja asaiment . lepas je abeh lepak kt mcd ayie pun balik .
mula laa timbul kesedehan , pas je salam ayie kami flow dia diam2 . ingtkn dia perasan . upe nya x pun ! smpe uma laa kami folow . pastu terus pegi uma ikhmal sahur . lepas ja sahur tido kejb dlm stghjam terus balik uitm . lalu ikut jalan shortkad . mmg kejab je laa smpe u .

di sebab kan awal smpe uitm , aku ajak mereka cr rumah anak agkt mak aku . jenuh maen pusing dlm taman tu , HAHAHA . upe nya silap taman laa . last2 aku coll terus , dan akhirnay jumpe jugak rumah tu . HAHHAA , elok je smpe kt depan uma terus turun dan peluk ma aku yg sedang sapu smpah .

sorry x ley nk lama , ya laa keta sewa kena anta tepat pada masa . lepas ja salam cium peluk aku terus balik uitm . sayu hati aku bile tgk ma && kak lin ngis mase aku nk balik dh , x pe nt nyh dtg yaa ma ;)

ok laa tu je nk cite ,, byeeee ;)